Isu selepas pilihanraya...

lawak dan geram gak tatkala aku membaca beberapa artikel dari suratkhabar dan blog yang menyiarkan ulasan daripada pihak pembangkang di atas kekalahan mereka

"pilihanraya tak bersih", "pengundi hantu", "kerajaan kawal spr"

dakyah-dakyah pembangkang ni buat aku gelak... time menang xnak lak puji spr, time kalah kutuk segala bagai..

kalau betul la pilihanraya tak bersih dan ada pengundi hantu, takdenye BN hilang 5 negeri.. mesti BN simpan dan kawal segala keputusan pilihanraya supaya menyebelahi BN dan BN boleh memerintah..

TAPI PRU KE12 telah melenyapkan segala dakyah palsu tersebut..

dah la.. cuba kaji balik kenapa kalah.. masalah peribadi calon ke, masalah peraih-peraih undi, isu atau sentimen yang dimainkan tak menjadi ke... tu lagi baik dari menabur fitnah..

3 comments:

Tanpa Nama berkata...

Adat orang kalah susah nak terima kenyataan biarkan si zaid dengan botol todinya. Biarkan... biarkan.... biarkan......Perangai nya dari dulu ladi kalah ketua bahagian dulu pun cam tu gak alahai.Rakyat selangor dah mula tolak PR. Lepas ni kalau nak buat ladang mega bela babi sila buat di bumi kelantan kawasan parlimen Tok N.ajis

Tanpa Nama berkata...

Gituler prangai puak2 tak sedar kediri. Kalau kalah macam2 alasan. Kalau menang dia saje yg betul. Jangan dilayan prangai puak2 macam tu.

Teryskan kerje kkite bela nasib rakyat
Semoga PRU13 nanti Allah akan berikan kejayaan lebih besar dan hapuskan PKR, Pas dan DAP

segelas kopi panas berkata...

betul tu.. pr (perosak rakyat) masih lagi dibuai mimpi semalam.. mereka menang di atas undi protes rakyat terhadap seseorang di dalam BN, bukannya mereka menerima apa yang diperjuangkan oleh pr.

Catat Ulasan

Lu Pikir..Lu Tulis