Pahlawan Planet Nameck dan Pahlawan Saiya

Apabila strategi untuk jual nama kesemua pemimpin dunia untuk meraih sokongan dan simpati ke atas nya. dan jika hakim menolak kesemua tuntutan yang dilakukan akan oleh anuA. anuA akan menggunakan strategi terakhirnya..

anuA akan menggunakan nama-nama besar di Planet Nameck dan Pahlawan Saiya.. seperti pikor , bezita, goku untuk memastikan kes nya dapat henti dari bicara. pergh mesti gempak punye. hahahaha

udah-udah la tu anuA... teruskan la bicara.. xde nye konspirasi.. banyak lagi keje nk wat dari dok pikir nk wat konspirasi kat kau je..

Biasa kawan-kawan dan keluarga adalah orang yang rapat dengan kita. Biasa mereka akan taw mcm mane perangai kita. So, kalau bestfren yang sama-sama g berReformasi dan berlokap dah xnk ikut kau.. mesti ad something wrong... pastu makin ramai lak kawan-kawan kau yang masa kau susah dulu satu persatu meninggalkan kau.. mesti diorang taw something pasal kau.. kalau x mesti ad demonstrasi lagi kan nak pertahan kan kau. mesti adanye yang sanggup baring kat jalan demi kau tapi takat ni xde pun.. sunyi je mahkamah yang ada pun xdpt nk menggegarkan tiang mahkamah tu apatah lagi nak bagi gempak kat satu malaysia. x gtu?

2 comments:

kudabesi berkata...

amenda bezita nih?

politik politik gak, dragonball lu jangan sentuh

segelas kopi panas berkata...

analogi.. gua nak cuba tulis stail hussin lempoyang

Catat Ulasan

Lu Pikir..Lu Tulis