AWANG HITAM 2

aku sendiri ada pengalaman dengan awang hitam ni...

kejadian ni berlaku awal tahun dulu, masa tu aku nak g main futsal kat segambut. aku drive kereta bapak aku, masa tu aku di lorong betul la..

time tu kete sebelah tiba-tiba langgar belah kanan aku. terkejt aku. apalagi aku mengamuk la.. aku berhenti tepi n nak marah la die..


perempuan niger ni pun keluar n die lak yang marah-marah aku. dia kata dia nak masuk lane kanan takut xsempat.. pastu die suruh aku ganti lak.. terkejt aku. die yang langgar aku, die marah aku lak... ape lagi aku marah la balik. time aku marah die, keluar lak geng-geng hitam die.. badan besar-besar, nak kejar aku. ape lagi aku masuk dalam kete n terus belah.

malang aku sebab xamik no. plat die.. kalau tak memang aku dakwa die dah. kuang ajar punye niger. sampai skang aku berdendam dengan diorang. sampai skang kemek kat kete bapak aku xberketuk lagi..

n lagi satu kisah yang aku nak kongsi.. member aku dok kat taman melati.. dekat-dekat dengan UIAM.. kat UIAM ni ramai niger.. n bukan semua niger baik kat sane..


so kebanyakan niger-niger jahat ni dok menyewa kat area taman melati..

member aku cite, niger ni suka ngacau anak-anak dara or budak-budak perempuan kat ctu.

diorang suka curi underwear pompuan. bra ke panties selalu je hilang.. sebelum ni tak penah ada kes kecurian benda-benda gtu.. tapi sejak niger ni menyewa kat ctu macam-macam hal jadi.

diorg suka melepak kat taman permainan n pastu mabuk n jerit kuat-kuat..
mane orang melayu berani tegur, badan die besar n time tu tengah mabuk.. segala kemungkinan boleh jadi kalau tegur time diorang mabuk. n keesokannya kat taman permainan tu banyak la botol-botol arak yang bersepah-sepah..

dah la taman permainan kanak-kanak, ada lak botol-botol arak. ish2.. macam gampang la niger ni



mmg patut kena dasar appertheid dulu. memang gampang punye niger

@#)!#*#(*!!)@&&*T**

bangang punye niger.. datang tempat orang menyusahkan je

masuk guna pas pelajar.. pastu wat perangai. minum, ganggu anak orang. jual dadah.

kat kl ni antara tempat yang banyak niger yang aku taw kat gombak, sentul, bangsar n damansara, pj, klcc n area bukit bintang..

badan berkuasa, kementerian dalam negeri, menteri dalam negeri, pihak imigresen

TOLONG LAH... TOLONG LAH... TOLONG LAH...

ambil je tindakan kat niger ni, rajin-rajin la wat pemeriksaan n serbuan kat niger ni.... jangan bagi mereka berkumpul n wat kacau.. diorang selalu kumpul masa malam minggu... jangan bagi muka kat niger ni...

jangan tambah kan masalah sosial negara yang selama ini dah cukup membebankan dengan kes ragut, dadah, lumba haram... dah sesak nafas ni dengan jenayah di sekeliling. jangan tambah lagi dengan awang hitam @ nigger bangsat ni.

0 comments:

Catat Ulasan

Lu Pikir..Lu Tulis