Tahniah Pasukan B-23 Malaysia kerana berjaya ke Final

aku nk ucapkan tahniah kepada pasukan b-23 negara, kepada pemain-pemain. tadi aku sempat mesej member2 aku n sempat gak baca kat forum2 tentang apa yang mereka katakan tentang perlawanan tadi... ni aku senaraikan apa yang peminat n rakyat akan cakap tentang perlawanan tadi..

Rakyat dan Peminat yang patriotik

  1. tahniah, aku bangga Malaysia g final... insyaallah boleh menang...
  2. Malaysia men bagus tadi... bersungguh-sungguh. berjuang habis-habisan..
  3. Cara permainan Malaysia ada peningkatan berbanding game aritu..
  4. aku yakin malaysia blh menang final..
  5. w'pun laos berjaya menyamakan kedudukan tapi malaysia bangkit balik dan tak mengalah..

Rakyat dan Peminat yang tak patriotik (yang hampeh, bangang dan tak de semangat kenegaraan)

  1. alah team senang, dengan Laos blh la (padahal Laos tu juara kumpulan, atas singapore, indonesia)
  2. tgk la t final mesti kalah (patutnya doakan team malaysia, bukan harpkn kalah. bukan negara orang, negara sendiri)
  3. menang nasib je tu (padahal kita kena usaha dlu baru bergantung kat nasib, klu x usaha xdpt r)
  4. Main cam gampang leh menang, t kalah teruk punye dgn vietnam ( sepanjang aku tgk td, gol2 semua menarik, keeper n defender byk save, mid n striker byk attack kre gempak gak r game td)
  5. Boleh menang ke final?? (blm bertarung dah xyakin. Org mcm ni mesti xde motivasi diri)

ape2 hal pun, aku bangga dengan permainan Malaysia sepanjang sukan SEA kali ini, teruskan usaha... aku doakan Malaysia dapat tamatkan kemarau 20 tahun pingat emas bola sepak Malaysia.

0 comments:

Catat Ulasan

Lu Pikir..Lu Tulis